ΜΗΧΑΝΕΣ

Η Innova είναι μια ελαφριά μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη από τη Honda . Η προέλευσή του ανάγεται στην ελαφριά μοτοσυκλέτα Honda Cub , η οποία έχει πουληθεί πάνω από 100 εκατομμύρια φορές από τη δεκαετία του 1950 και επομένως είναι [1] το πιο συχνά κατασκευασμένο μηχανοκίνητο όχημα στον κόσμο, ακόμη και μπροστά από το VW Beetle . Εκτός από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το Innova είναι πλέον διαθέσιμο και στη Γερμανία από το 2008. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως και ονομάζεται επίσης Wave , NF , ANF125i ή Supra , ανάλογα με την τοποθεσία . Ένα όχημα συγκρίσιμο με το Innova είναι η διεύθυνση SuzukiΤο Innova δεν έχει πωληθεί στην Ευρώπη από το 2012, το διάδοχο μοντέλο είναι το Wave 110i .

Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα κυβισμού 125 cm³ Η προετοιμασία του μείγματος μέσω έγχυσης βενζίνης καθιστά τη λειτουργία πολύ ενεργειακά αποδοτική. Ο κατασκευαστής τοποθετεί την κατανάλωση καυσίμου στη διαδρομή περίπου στα 2 λίτρα ανά 100 km.

Στην εμφάνιση, το Honda Innova είναι μια διασταύρωση σκούτερ και μοτοσικλέτας , αλλά είναι μια αληθινή μοτοσυκλέτα (μοτοσικλέτα). Η όρθια θέση καθίσματος, η προστασία από τις καιρικές συνθήκες και το ρεζερβουάρ κάτω από το κάθισμα είναι παρόμοια με ένα σκούτερ. Χαρακτηριστικά για τις μοτοσικλέτες είναι οι μεγάλοι τροχοί (17 ίντσες), τα υποπόδια, ο κινητήρας τοποθετημένος στο πλαίσιο, ο περιστρεφόμενος βραχίονας (όχι ένας αιωρούμενος βραχίονας μετάδοσης κίνησης!), το κιβώτιο ταχυτήτων (4 ταχύτητες) και η μετάδοση αλυσίδας του πίσω τροχού.

Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι: ημιαυτόματος διακόπτης στροφέα και η θήκη κλειστής αλυσίδας (προστασία από πιτσιλίσματα, μεγαλύτερα διαστήματα λίπανσης). Επειδή ο κινητήρας λειτουργεί τόσο αποτελεσματικά, το Honda Innova χρησιμοποιείται συχνά για μετατροπές εξοικονόμησης καυσίμου, οι οποίες επιτυγχάνονται αποκλειστικά μέσω αεροδυναμικών μέτρων, με αποτέλεσμα η κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται ξανά στο μισό.

Στα τέλη του 2011, η Honda ανακοίνωσε ότι το Innova δεν θα προσφερόταν πλέον. Οι πλημμύρες στην Ταϊλάνδη όχι μόνο διέκοψαν την παραγωγή εξαρτημάτων υπολογιστών, όπως σκληρούς δίσκους, αλλά επηρέασαν επίσης την παραγωγή οχημάτων και ανταλλακτικών οχημάτων. Ως εκ τούτου, προγραμματίζονται εισαγωγές από το Βιετνάμ και την Κίνα για την Ευρώπη από το 2012 και μετά. Το μοντέλο Honda Wave 110i με κυβισμό 110 κυβικά εκατοστά, ελαφρώς λιγότερη ισχύ, ελαφρώς τροποποιημένα εξαρτήματα επένδυσης και χυτούς τροχούς είναι ο επίσημος διάδοχος και στη συνέχεια θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά με την ονομασία «Wave». Η Honda προσπαθεί να εξισώσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό στην κατώτερη κατηγορία. 





To Yamaha Crypton X, γνωστό και ως Yamaha T135, είναι μία μοτοσικλέτα τύπου "παπάκι" που παράγεται από την ιαπωνική βιομηχανία Yamaha. Όπως και το Yamaha Z έτσι και το Crypton X είναι κατάλληλο για αγώνες πίστας και θεωρείται πιο γρήγορο από τους αντιπάλους του, το Honda Sonic και το Suzuki Raider 150. Είναι ένα από τα πιο γρήγορα μηχανάκια στη Νοτιοανατολική Ασία.

Το 2008 η Injection έκδοση του Yamaha Spark 135 κυκλοφόρησε στην αγορά της Ταϊλάνδης, καθιστώντας το το δεύτερο underbone μηχανάκι με σύστημα Injection μαζί με το Honda Innova i. Υπάρχουν 3 κύρια εργοστάσια της Yamaha που κατασκευάζουν το Crypton X. Ένα στην Ινδονησία, ένα στην Ταϊλάνδη και το νεότερο στις Φιλιππίνες.

Το 2011 το Crypton X κατασκευάστηκε με ένα νέο πίνακα οργάνων. Η έκδοση της Μαλαισίας με το χειροκίνητο συμπλέκτη αναθεωρήθηκε στο κιβώτιο 5 ταχυτήτων από το προηγούμενο τεσσάρων ταχυτήτων. Το 2015 η Yamaha έχει δημιουργήσει μια σημαντική αναβάθμιση σε ένα νέο μοντέλο με κινητήρα 150 κυβικών με ψεκασμό καυσίμου, το οποίο διαθέτει μια αναβάθμιση στην απόδοση, την αντοχή και νέα εμφάνιση από τα παλιότερα μοντέλα.



To Honda Super Cub, επίσης γνωστό ως το C100, 50, Cub, C50, C70, C90, C100EXPassport και άλλα, είναι μια μοτοσικλέτα της Honda με τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα με κυβισμό από 49 έως 109 cc. Όντας σε συνεχή παραγωγή από το 1958, με την παραγωγή να να ξεπερνά 60 εκατομμύρια το 2008, το Super Cub είναι το πιο παραγόμενο μηχανοκίνητο όχημα στην ιστορία. Η διαφημιστική εκστρατεία του Super Cub στις ΗΠΑ, «Συναντάς τους καλύτερους ανθρώπους πάνω σε ένα Honda» είχε μια διαρκή επίδραση στην εικόνα της Honda και στην αμερικανική στάση για τις μοτοσικλέτες και θεωρείται μια κλασική περίπτωση μελέτης στο μάρκετινγκ.

Ιστορία μοντέλου

Το Honda Super Cub έκανε το ντεμπούτο του το 1958, δέκα χρόνια μετά την ίδρυση της Honda Motor Co. Ltd. Το αρχικό Honda Cub F ήταν μοτοποδήλατο. Η Honda κράτησε το όνομα άλλα πρόσθεσε το πρόθεμα "Super" για το νέο ελαφρύ μηχάνημα. Το Super Cub αρχικά δεν είχε επιτυχία στις πωλήσεις κυρίως λόγω της ύφεσης στην Ιαπωνία. Έπειτα 3 μήνες μετά το 1958 οι πελάτες ξεκίνησαν τα παράπονα. Οι εργάτες της Honda παράτησαν τις διακοπές τους για να επισκευάσουν τα προβληματικά Super Cub στα σπίτια των πελατών.

Όταν το μοντέλο εισήχθηκε στις ΗΠΑ το όνομα άλλαξε σε Honda 50, και αργότερα Honda Passport C70 και C90. Παρομοίως, στη Βρετανία πήραν τα ονόματα Honda 50 και Honda 90.

Σειρά Super Cub

Η πρώτη παραλλαγή Super Cub ήταν το C102, το οποίο ξεκίνησε να βγαίνει τον Απρίλιο του 1960. Το C102 είχε μίζα και μανιβέλα για να ξεκινήσει και επιπλέον μπαταρία και πηνίο ανάφλεξης.




Το Honda Winner είναι μια μοτοσικλέτα κάτω από το κόκκαλο από τον Ιάπωνα κατασκευαστή Honda . Κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2016 στο Βιετνάμ. Κυκλοφόρησε επίσης τον Μάιο του 2016 στην Ινδονησία ως Supra GTR . Τον Ιούνιο του 2016, το ποδήλατο κυκλοφόρησε στη Μαλαισία ως RS150R . Ο κινητήρας είναι κοινός με τα Sonic 150R 2015 , 2015 CB150R (StreetFire) και 2016 CBR150R . Με τον κινητήρα να παράγει 12 kW (16,1 hp, 16,3 PS), καθιστά το Winner ως το ταχύτερο και ισχυρότερο 4-χρονο υποκείμενο μοντέλο που προσφέρθηκε ποτέ από τη Honda,]μαζί με το Sonic.

Το Winner έλαβε μια ενημέρωση τον Ιούλιο του 2019, με την ονομασία Winner X .  Η αγορά της Ινδονησίας Supra GTR έλαβε μια πιο μικρή ενημέρωση στις 23 Σεπτεμβρίου 2019.

Το Winner X έλαβε μια μικρή ενημέρωση τον Δεκέμβριο του 2021.

Η PT Astra Honda Motor είναι κατασκευαστής μοτοσυκλετών με έδρα την Τζακάρτα της Ινδονησίας . Είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Honda και της Astra International (με μερίδιο 50% η καθεμία). 

Ιστορία

Η Astra Honda Motor ιδρύθηκε το 1971 ως PT. Federal Motor με τη συναρμολόγηση μοτοσυκλετών Honda. Ταυτόχρονα ανέλαβε ως αποκλειστικό πρακτορείο.

Το 2000, η ​​κοινή επιχείρηση Astra Honda Motor συμφωνήθηκε μεταξύ της Honda και της Astra International, η οποία άρχισε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2001.Σύμφωνα με άλλη πηγή, η νέα εταιρεία ήταν μια συγχώνευση μεταξύ της PT. Federal Motor και PT. Honda Federal.

Δέκα εκατομμύρια μοτοσυκλέτες Honda κατασκευάστηκαν στην Ινδονησία μέχρι το 2003.

Το 2004 και το 2005, η Honda κατασκεύασε ένα τρίτο εργοστάσιο στο Μπεκάσι .Τον Μάρτιο του 2015, η εταιρεία άνοιξε ένα τέταρτο εργοστάσιο στο Karawang . Με παραγωγική ικανότητα 5,3 εκατομμυρίων μοτοσυκλετών, η Astra Honda Motor είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών Honda στον κόσμο. 

Στις αρχές του 2015, περίπου 22.400 άτομα απασχολούνταν στην AHM.

Η Honda έχει πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς στην Ινδονησία, για παράδειγμα 73% το πρώτο εξάμηνο του 2016. Η ινδονησιακή αγορά μοτοσικλετών είναι μία από τις μεγαλύτερες στη Νοτιοανατολική Ασία με περισσότερες από 7 εκατομμύρια μονάδες.

Τρέχοντα μοντέλα

Εξαιρουμένων των μοτοσικλετών/σκούτερ ≥250 cc

Τυπικές μοτοσυκλέτες
Αθλητικές μοτοσυκλέτες
Μοτοσικλέτες διπλού σπορ
Υποκόκαλα
σκούτερ

πηγη : https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1