ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Οσα αυτοκινητα ειναι απο 1999 χρωνια και οσω ειναι πολυ παλιο ειναι πολυ καλα και θα κρατανε για παντα οσα ποιο κενουργια εινια χαλανε ευκολα διλαδη τα 2019 car και δεν πολι κρατανε ολο για μαστοργια αδικα και φτιαξιμο και οσο πιο παλιο ειναι τοσο και καλο διλαδη κρατανε και αναβαθιμιζονται τοσω απλα και δεν πας και πολες φορες στον μαστορα για φτιαξιμο ολα τα παλια αμξαι κρατανε  πιο πολυ απο τα κενουργια 

Οι δύο πρώτες γενιές (1G και 2G) μοιράζονται την πλατφόρμα και τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων με τις επαναλαμβανόμενες εισαγωγές Eagle Talon και Plymouth Laser Χτίστηκαν κατά τη στενή σχέση της Mitsubishi Motors με την Chrysler Corporation . Η συνεργασία τους ήταν γνωστή ως Diamond-Star Motors (DSM). Στην Ιαπωνία, οι δύο πρώτες γενιές πωλήθηκαν σε ένα συγκεκριμένο ιαπωνική αλυσίδα καταστημάτων λιανικής πώλησης που ονομάζεται Mitsubishi αυτοκινήτου Plaza . Η τρίτη γενιά (3G) μοιράστηκε μια επανασχεδιασμένη πλατφόρμα με τους Chrysler Sebring και Dodge StratusΤον Μάιο του 2005, τέθηκε η τέταρτη και τελευταία γενιά (4G) Eclipse, αντικαθιστώντας την πλατφόρμα Chrysler που χρησιμοποιήθηκε στις τρεις πρώτες γενιές με την πλατφόρμα PS . Το Mitsubishi Eclipse είναι ένα σπορ συμπαγές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη Mitsubishi σε τέσσερις γενιές μεταξύ 1989 και 2011. Ένα μετατρέψιμο στυλ αμαξώματος προστέθηκε κατά τη διάρκεια του έτους μοντέλου 1996.Σύμφωνα με τη Mitsubishi Motors, το Eclipse πήρε το όνομά του από ένα αήττητο αγγλικό άλογο του 18ου αιώνα που είχε κερδίσει 26 αγώνες. Το Eclipse πωλήθηκε επίσημα στη Βόρεια Αμερική , τη Μέση Ανατολή , τη Νότια Κορέα , τις Φιλιππίνες , τη Βραζιλία και την Κίνα . Στα τέλη Αυγούστου 2011, το τελικό Eclipse ξεκίνησε από τη γραμμή συναρμολόγησης και δημοπρατήθηκε, τα έσοδα δωρίστηκαν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Τον Ιανουάριο του 2017, η Mitsubishi δήλωσε ότι σκοπεύει να αναστήσει το όνομα Eclipse σε ένα συμπαγές όχημα crossover , με τίτλο το Eclipse Cross , το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Αυτοκίνητο Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο του 2017 . Το νέο Eclipse θα ανοίξει μεταξύ του Mitsubishi ASX και του Mitsubishi Outlander στη σειρά Mitsubishi. 





 Το Mitsubishi Lancer Evolution, γνωστό επίσης και ως Mitsubishi Evo, Lancer Evo ή απλά Evo, ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mitsubishi Motors, από το 1992 έως το 2016. Συνολικά κυκλοφόρησαν 10 επίσημες γενιές του μοντέλου, οι οποίες συνήθως προσδιορίζονται με λατινικούς αριθμούς. Όλες οι γενιές χρησιμοποίησαν 2-λιτρους 4-κύλινδρους κινητήρες turbo και συστήματα 4-κίνησης (4WD). Αξιοσημείωτο είναι ότι η ιπποδύναμη του πρώτου Evo ξεκίνησε στους 244 hp, ενώ η τελευταία έφτασε στους 320 hp.Το μοντέλο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να συμμορφώνεται στους κανόνες έγκρισης Group A της FIA, που υποχρέωναν στις αρχές τις δεκαετίας του 1990 τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να κατασκευάζουν τουλάχιστον 2.500 αυτοκίνητα παραγωγής ετησίως για κάθε αγωνιστικό μοντέλο. Το Evo ΙΧ (9ης γενιάς) θεωρείται ένα από τα πιο βελτιώσιμα αυτοκίνητα για drag, καθώς η ιπποδύναμη με τις κατάλληλες βελτιώσεις μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 άλογα.?




Το Subaru Impreza είναι ένα μεσαίο αυτοκίνητο, που κατασκευάζεται από τον Οκτώβριο του 1992 από τη Subaru, το τμήμα αυτοκινήτων των ιαπωνικών ετερογενών δραστηριοτήτων μεταφοράς του ομίλου Subaru Corporation. Η Subaru παρουσίασε το αρχικό Impreza ως αντικαταστάτη για το Leone, με τους κινητήρες της σειράς EA του Leone να αντικαθίστανται από τις νεότερες εκδόσεις της σειράς EJ.Σήμερα, στην πέμπτη γενιά του (από το 2016), η Subaru το προσφέρει ως 4-πορτο σεντάν και ως 5-πορτο hatchback, εκδοχές που διατίθενται διαχρονικά από το 1992. Η εταιρεία προσέφερε επίσης και μια 2-πορτη κουπέ εκδοχή από τα τέλη του 1995, μόνο για την πρώτη γενιά (1992 - 2000). Οι στάνταρ εκδόσεις έχουν λάβει 4 ατμοσφαιρικούς κινητήρες που κυμαίνονται από 1.5 έως 2.5 λίτρα, όπου τα μοντέλα Impreza WRX και WRX STI έχουν ενισχυθεί με την προσθήκη υπερτροφοδότη. Από την τρίτη γενιά έως σήμερα, ορισμένες αγορές έχουν υιοθετήσει το συντομότερο όνομα Subaru WRX για αυτές τις εκδόσεις υψηλής απόδοσης. Οι τρεις πρώτες γενιές του Impreza στη Βόρεια Αμερική ήταν επίσης διαθέσιμες με ένα πακέτο off-road (εκτός δρόμου), το οποίο λεγόταν Subaru Outback Sport. Για την τέταρτη γενιά, το πακέτο αυτό έγινε γνωστό ως το Subaru XV και διατίθεται πλέον διεθνώς.




Mazda RX-8 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που παρήχθη από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mazda, από τον Φεβρουάριο του 2003 έως τον Ιούνιο του 2012, σε 192.094 αντίτυπα. Διατέθηκε ως 4-πορτο και αυστηρά 4-θέσιο κουπέ, αν και με επαρκείς χώρους για ενήλικες ακόμα και στα πίσω καθίσματα, με αποτέλεσμα να θεωρείται επίσημα 4-θέσιο, αντί για 2+2. 



                                                                           



Το πρώτο RX-7 παραγόταν με ένα δι-ρότορο περιστροφικό κινητήρα Βάνκελ, αρχικού κυβισμού 1.146 κυβικών εκατοστών, που σύντομα όμως αυξήθηκε στα 1.308 κυβικά εκατοστά. Ο συμπαγής και ελαφρύς Wankel περιστροφικός κινητήρας βρίσκεται λίγο πίσω από τον μπροστινό άξονα. Διατέθηκε ως στάνταρ 2-θέσιο 2-πορτο κουπέ διεθνώς, αλλά με προαιρετικά πίσω καθίσματα, ως 4-θέσιο, στην Ιαπωνία, την Αυστραλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλα μέρη του κόσμου. Κυκλοφόρησε σε τρεις γενιές, με την τελευταία να είναι η διασημότερη όλων και η οποία είχε Wankel κινητήρα 1.3 λίτρων με δύο τουρμπίνες. 






Το 
Mazda MX-5, που κυκλοφορει ως Mazda MX-5 Miata στη Βόρεια Αμερική και ως Eunos Roadster στην Ιαπωνία, είναι ένα ελαφρύ roadster διθέσιο αυτοκίνητο, με κινητήρα μπροστά και πίσω κίνηση. Κατασκευάζεται από την Mazda, στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, από τον Φεβρουάριο του 1989 και σε 4 γενιές.
                






Η BMW M3 είναι η σπορ έκδοση της BMW Σειράς 3, η οποία παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η πρώτη Μ3 βασίστηκε στη Σειρά 3 E30, λανσαρίστηκε στην αγορά το 1986, και από τότε κάθε Σειρά 3 διαθέτει και μια έκδοση Μ. Το 2007 ξεκίνησε η διάθεση της M3 Ε92, με ισχύ 420 hp, διπλάσια από της αρχικής Μ3, και μάλιστα η M3 Ε92 φέρει τον ελαφρύτερο V8 κινητήρα στον κόσμο. Η νέα γένια M3 F80 παρουσιάστηκε μέσα στο 2014, αλλά είναι πλέον διαθέσιμη μόνο ως σεντάν. H κουπέ και η καμπριολέ έκδοση ονομάζονται M4 Coupe και M4 Convertbile αντίστοιχα. Η BMW σε ανακοίνωση που έβγαλε το φθινόπωρο του 2019, ανήγγειλε οτι η επόμενη γενιά της Μ3 θα βγει στην παραγωγή μετά το 2021.     Η BMW M3 είναι η σπορ έκδοση της BMW Σειράς 3, η οποία παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Η πρώτη Μ3 βασίστηκε στη Σειρά 3 E30, λανσαρίστηκε στην αγορά το 1986, και από τότε κάθε Σειρά 3 διαθέτει και μια έκδοση Μ. Το 2007 ξεκίνησε η διάθεση της M3 Ε92, με ισχύ 420 hp, διπλάσια από της αρχικής Μ3, και μάλιστα η M3 Ε92 φέρει τον ελαφρύτερο V8 κινητήρα στον κόσμο. Η νέα γένια M3 F80 παρουσιάστηκε μέσα στο 2014, αλλά είναι πλέον διαθέσιμη μόνο ως σεντάν. H κουπέ και η καμπριολέ έκδοση ονομάζονται M4 Coupe και M4 Convertbile αντίστοιχα. Η BMW σε ανακοίνωση που έβγαλε το φθινόπωρο του 2019, ανήγγειλε οτι η επόμενη γενιά της Μ3 θα βγει στην παραγωγή μετά το 2021.  





Η 
Mercedes-AMG (γνωστή από την παλαιότερη ονομασία της ως AMG) είναι θυγατρική εταιρεία της Mercedes-Benz, η οποία εξελίσσει τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της Mercedes-Benz. Η ονομασία της είναι συντομία των αρχικών των ιδρυτών της, Χανς Βέρνερ Άουφρεχτ (Hans Werner AufrechtA) και Έρχαρτ Μέλχερ (Erhard MelcherM), δύο πρώην μηχανικών της Mercedes-Benz. Το τελευταίο γράμμα (G) προέρχεται από τον τόπο καταγωγής του πρώτου, το Γκρόσασπαχ (Großaspach), κοντά στην Στουτγκάρδη. Ιδρύθηκε στις 1 Ιουνίου 1967 ως ανεξάρτητος βελτιωτής των μοντέλων της Mercedes. Το 1990 ξεκίνησε η συνεργασία με την Mercedes, ενώ το 1999 η Mercedes απέκτησε τον πλήρη έλεγχό της, μετατονομάζοντάς τη σε «Mercedes-AMG GmbH». Σήμερα εργάζονται σε αυτήν 1.500 εργαζόμενοι. 





Ford Mustang (Φορντ Μάστανγκ) είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που παράγεται από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Ford, από τις 9 Μαρτίου 1964 έως και σήμερα. Μέχρι στιγμής, έχουν κυκλοφορήσει 6 γενιές Mustang, σε πολλές εκδόσεις, ενώ η έκτη γενιά της μπήκε στην παραγωγή στις 14 Ιουλίου 2014. Είναι ένα από τα γνωστότερα αυτοκίνητα παγκοσμίως και, μαζί με την αρχική Pontiac GTO του 1964 - 1967, ήταν ο δημιουργός της κατηγορίας των pony cars, γνωστά και ως muscle cars: φθηνά σπορ coupé με μακρύ μπροστινό μέρος, κοντό πίσω μέρος και σαλόνι διάταξης 2+2 θέσεων.[1] Τον Αύγουστο του 2018, η συνολική παραγωγή της Mustang ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.[2]Η ονομασία Mustang προέρχεται από το ομώνυμο είδος άγριου αλόγου που ζει στη Βόρεια Αμερική, εξ ου και το σήμα του μοντέλου, με το άλογο που καλπάζει. Όλες οι γενιές της Mustang, έχουν εμφανιστεί σε πολλές ταινίες του αμερικανικού κινηματογράφου, καθώς και σε πολλά βιντεοκλίπ τραγουδιών, σε αρκετές χώρες διεθνώς.






Το Toyota Supra είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάζεται από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, από τον Απρίλιο του 1978 έως τον Αύγουστο του 2002, σε 4 γενιές, και από τον Μάρτιο του 2019 βρίσκεται στην 5η γενιά του. Οι πρώτες 2 γενιές του, κυκλοφόρησαν ως Celica Supra, αποτελώντας μέρος της παλέτας του Toyota Celica, ενώ οι 3 επόμενες ως ξεχωριστό μοντέλο.

Διαχρονικά, το Supra αποτέλεσε ορόσημο στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων, ιδιαίτερα στην τέταρτη γενιά του, λόγω των επιδόσεών του, σε βαθμό που συναγωνίζονταν τις Ferrari και τις Porsche της τότε εποχής. Μάλιστα η 4η γενιά του αποτελεί ακόμα και σήμερα αντικείμενο συζήτησης στους κόλπους των φίλων της αυτοκίνησης, διατηρώντας ένα μυθικό ίματζ σαν όνομα.

Επιπλέον, ο κινητήρας της τέταρτης γενιάς του, διαθέτει εξαιρετικά μεγάλο tuning potential (περιθώριο βελτίωσης) και αποτελεί μία από τις πιο αξιόπιστες βάσεις για βελτιώσεις ισχύος. Είναι χαρακτηριστικό ότι κυκλοφορούν πολλά βελτιωμένα μοντέλα της τέταρτης γενιάς με ιπποδυνάμεις που ξεπερνάνε τους 1.000 ίππους και τα πλέον κορυφαία φτάνουν έως και τους 3.000 ίππους.






Το Audi A3 είναι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας C, που παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi. Η πρώτη γενιά του λαναρίστηκε το 1996 και η δεύτερη το 2003, ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2012 η τρίτη γενιά του. Τον Μάιο του 2020 θα μπει στην παραγωγή η τέταρτη γενιά του. Αποτελεί επίσης τη βάση για τα σπορ μοντέλα Audi S3 και Audi RS3. Μοιράζεται την πλατφόρμα του και με άλλα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen, όπως το Volkswagen Golf, το Audi TT, το SEAT Leon και το Škoda Octavia.

Η πρώτη γενιά του A3 ξεκίνησε αποκλειστικά ως 3-πορτο hatchback, αλλά από το 1999 προστέθηκε και μια 5-πορτη hatchback εκδοχή. Η δεύτερη γενιά του, διατέθηκε ως 3-πορτο hatchback, 5-πορτο hatchback και 2-πορτο καμπριολέ, ενώ η τρίτη γενιά του μοντέλου προσέθεσε και μια 4-πορτη εκδοχή σεντάν






Το Hyundai Accent  ή το Hyundai Verna  στη Νότια Κορέα , είναι ένα αυτοκίνητο subcompact που παράγεται από τη Hyundai . Στην Αυστραλία, τα μοντέλα πρώτης γενιάς μεταφέρουν το όνομα Hyundai Excel που χρησιμοποιείται από τον προκάτοχο του Accent. Το Accent αντικαταστάθηκε το 2000 από το Hyundai Verna στη Νότια Κορέα, αν και οι περισσότερες διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, διατήρησαν το όνομα "Accent".Το Accent παράγεται για την κινεζική αγορά από το Πεκίνο Hyundai Co., μια κοινή επιχείρηση με το Πεκίνο Automotive Industry Corp . Για τη ρωσική αγορά συναρμολογείται από το εργοστάσιο TagAZ στο Taganrog . Στο Μεξικό , το Accent κυκλοφόρησε μέχρι το 2014 από τον Chrysler ως το Dodge Attitude , γνωστό προηγουμένως ως Verna από τον Dodge . Στη Βενεζουέλα , η Chrysler κυκλοφόρησε αυτά τα μοντέλα ως το Dodge Brisa έως το 2006. Το Brisa συναρμολογήθηκε από τη Mitsubishi Motors στο εργοστάσιό της στη Βαρκελώνη, Βενεζουέλα. Από το 2002, το Accent ήταν το μικρότερο οικογενειακό αυτοκίνητο που πωλήθηκε στη Βόρεια Αμερική. Στο Πουέρτο Ρίκο , έχει πωληθεί ως Hyundai Brio . Στη Ρωσία, πωλείται ως Hyundai Solaris .Το 2008, η Hyundai Accent ανακηρύχθηκε το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο subcompact από την JD Power and Associates




Facelift.  Η Almera έλαβε facelift για το μοντέλο του 1998. Για τη φάση 2, οι μπροστινοί προφυλακτήρες επανασχεδιάστηκαν, προστέθηκαν μπροστινοί διαχωριστές στο Si / SRi και το GTi είχε το γενικό αμάξωμα στάνταρ (αν και υπήρχε επίσης μια επιλογή διαγραφής ), και τώρα όλα τα χείλη τα spoilers είχαν ενσωματωμένα φώτα φρένων. Η αρχική τηλεσκοπική κεραία του ραδιοφώνου μετακινήθηκε από την κολόνα A των οδηγών στο πίσω μέρος της οροφής και άλλαξε σε τύπο "μέλισσας". Στο GTi, οι προβολείς φάσης 2 και οι μπροστινοί δείκτες παρουσίασαν ένα μαύρο περιβάλλον.

Το ίδιο το bodykit άλλαξε σε πιο λεπτό, ίσιο σχέδιο στο GTi, με την προσθήκη αεραγωγών στον πίσω διαχωριστή. Λόγω του υψηλού «ποσοστού ατυχημάτων» των διαχωριστικών φάσης 1, λόγω του λεπτού και εύθραυστου πλαστικού που χρησιμοποιήθηκε, τα bodykits φάσης 2 ήταν πολύ πιο ανθεκτικά. Ως εκ τούτου, δεν είναι ασυνήθιστο να βρίσκετε τη Φάση 1 GTi με προφυλακτήρες Φάσης 2 ή καθόλου διαχωριστή.

Προς το τέλος της παραγωγής στις αρχές του 1999, τα μοντέλα GTi συνοδεύονταν από όλα τα προαιρετικά πρόσθετα στάνταρ από το εργοστάσιο όπως ABS, A / C, επικαιροποιημένη εσωτερική επένδυση, τσέπες μπροστινού καθίσματος και ούτω καθεξής.





Το Toyota Corolla είναι ένα μικρομεσαίο / μεσαίο αυτοκίνητο (συνήθως της κατηγορίας C) που παράγεται από τη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, από το 1966 έως και σήμερα, σε 12 γενιές. Τα Corolla κατάφεραν να γίνουν τα αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1974, και είναι ένα από τα best-seller αυτοκίνητα ανά τόπους και χώρες στον κόσμο. Μάλιστα τον Ιούλιο του 2013 οι συνολικές πωλήσεις όλων των Toyota Corolla ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια αντίτυπα. Ως αποτέλεσμα, το Corolla αποτελεί πλέον ορόσημο για την Toyota, αλλά και για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η ονομασία «Corolla» στα λατινικά σημαίνει «μικρή κορώνα» και παράλληλα «στεφάνη άνθους».Η σειρά έχει υποστεί αρκετούς ανασχηματισμούς όλα αυτά τα χρόνια παραγωγής της, ενώ έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες επιμέρους εκδόσεις και τύπους. Τα πρώτα μοντέλα ήταν ως επί το πλείστον με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, ενώ τα μεταγενέστερα μοντέλα με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Επίσης, τα Corolla ευρωπαϊκής κυκλοφορίας διαφέρουν αρκετά σε κάποιους τομείς από αυτά των ΗΠΑ. Στις αγορές της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, το Corolla διατέθηκε για ένα μεσοδιάστημα 12 ετών μόνο σαν μεσαίο οικογενειακό σεντάν 3 όγκων, καθώς στη 10η και στην 11η γενιά του η hatchback έκδοση αντικαταστάθηκε από το Toyota Auris, που εισήχθη το 2006 και παρήχθη έως το 2018, σε 2 γενιές. Ωστόσο, από τις αρχές του 2019 που κυκλοφόρησε το Corolla 12ης γενιάς, καταργήθηκε η ονομασία Auris και επανήλθε το Corolla hatchback σαφώς ανανεωμένο.Παραδοσιακός ανταγωνιστής του Corolla ήταν στο παρελθόν το Nissan Sunny, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με το Corolla στην Ιαπωνία, ενώ από το 1972 έως και σήμερα, διαχρονικός ανταγωνιστής του, επίσης, είναι και το Honda Civic. Κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχουν τα Corolla διαχρονικά, είναι η μεγάλη αξιοπιστία τους, η άνεση και η φιλικότητα προς τον οδηγό και τους επιβάτες, ο πλούσιος εξοπλισμός τους σε σχέση με την κατηγορία και την τιμή τους, καθώς και η εργονομία τους, που συχνά χαρακτηρίζεται άριστη. Η σειρά έχει αγαπηθεί από μεγάλο πλήθος κόσμου ανά τον πλανήτη και έχει αποκτήσει πολλούς φανατικούς οπαδούς. Να σημειωθεί ότι με το λανσάρισμα της 12ης γενιάς του Corolla στις αρχές του 2019, το μοντέλο σταμάτησε πλέον να προσφέρει κινητήρες ντίζελ.





Το Citroën Saxo ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας Β, που παρήχθη από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroën, από τον Φεβρουάριο του 1996 έως τον Σεπτέμβριο του 2003. Αντικατέστησε το Citroën AX και αντικαταστάθηκε από τα Citroën C3 και Citroën C2, το 2002 και το 2003 αντίστοιχα. Συνολικά κατασκευάστηκαν 1.224.439 αντίτυπα σειράς Saxo κατά τη διάρκεια των 7,5 ετών παραγωγής του.

Στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε ως Citroën Chanson (στα γαλλικά σημαίνει «τραγούδι»), επειδή το όνομα Saxo είχε ήδη κατοχυρωθεί από την Honda.






Το 
Peugeot 106 ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας A, που παρήχθη από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot, σε 2 φάσεις. Η γνωστή εκ των υστέρων ως Φάση 1 (εσωτερικός κωδικός του Ομίλου PSA : S1) κατασκευάστηκε από τον Σεπτέμβριο του 1991 έως τον Απρίλιο του 1996 και η Φάση 2 (εσωτερικός κωδικός του Ομίλου PSA : S2) από τον Μάιο του 1996 έως τον Δεκέμβριο του 2003. Το 106 αντικατέστησε το αρκετά παλαιότερο Peugeot 104 και αντικαταστάθηκε τον Ιούνιο του 2005 από το Peugeot 107. Συνολικά κατασκευάστηκαν 2.798.200 αντίτυπα σειράς 106.




Porsche 911 (προφέρεται «Neunelf», δηλαδή «εννιά έντεκα» στα γερμανικά) είναι ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, δημιουργία της Porsche AG και, στον τομέα του πρεστίζ, η διαχρονική ναυαρχίδα της παλέτας των μοντέλων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Porsche. Σε όλες τις γενιές της, διαχρονικά, η 911 είναι ένα 2-πορτο, με σαλόνι διάταξης 2+2 θέσεων, σπορ αυτοκίνητο, με έναν αντισυμβατικό ξεχωριστό σχεδιασμό, καθώς και με κινητήρες επίπεδους / μπόξερ 6-κύλινδρους (H6), πάντα με τον κινητήρα και τη μετάδοση της κίνησης «όλα πίσω», και με ανεξάρτητη μπροστινή και πίσω ανάρτηση, με εξελιγμένο άξονα ταλάντευσης, ο οποίος είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην προκάτοχο Porsche 356.





Η πρώτη γενιά της 911 παρουσιάστηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 1963 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και τελικώς μπήκε στη μαζική παραγωγή τον Σεπτέμβριο του 1964, ενώ ειδικά οι πωλήσεις στις ΗΠΑ ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 1965.

Από το αρχικό μοντέλο της 911 το 1964 μέχρι σήμερα, έχει υπάρξει αρκετές διαδοχικές γενιές της, με διαφορετικούς εργοστασιακούς κωδικούς η καθεμία και με συνεχείς τεχνολογικές ανανεώσεις, αν και η βασική δομική και σχεδιαστική ιδέα παρέμεινε αμετάβλητη και ελάχιστα πράγματα από αυτήν έχουν αλλάξει. Η μοναδική σοβαρή δομική αλλαγή, ήταν ότι ενώ ο κινητήρας τους ήταν αερόψυκτος μέχρι τη γενιά Porsche 993 (1993 - 1998), με την εισαγωγή της γενιάς Porsche 996, το 1997, έγινε υδρόψυκτος.







Το Honda NSX είναι ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Honda. Ειδικότερα στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στο Χονγκ Κονγκ, προσφέρεται από την θυγατρική μάρκα πολυτελείας Acura της Honda, ως Acura NSX. Η πρώτη γενιά του NSX κατασκευαζόταν από τον Αύγουστο του 1990 έως τις 30 Νοεμβρίου 2005 και είχε έναν αλουμινένιο κινητήρα V6, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, στο κέντρο του αμαξώματος και την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Το 2015 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του και μπήκε στην παραγωγή τον Μάιο του 2016.





Το Dodge Challenger είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάζεται από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Dodge, αρχικά από τον Σεπτέμβριο του 1969 έως το 1974, μετά σε άλλη εκδοχή από τα τέλη του 1977 έως το 1983, και στη συνέχεια από το 2008 μέχρι σήμερα. Μια πρώτη χρήση του ονόματος, ωστόσο, είχε γίνει τη σεζόν του 1959 στην κορυφαία έκδοση Coronet Silver Challenger του Dodge Coronet.




Η Dodge Viper ήταν ένα διθέσιο σπορ υπεραυτοκίνητο (supercar) υψηλών επιδόσεων, που παρήχθη από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Dodge. Αρχικά κατασκευάστηκαν 4 διαδοχικές γενιές, μεταξύ του 1991 και του 2010, ενώ τον Απρίλιο του 2012 παρουσιάστηκε η 5η γενιά της, η οποία διατηρήθηκε στην παραγωγή έως τις 16 Αυγούστου 2017. Η αρχική ονομασία της πέμπτης γενιάς ήταν SRT Viper έως και τον Μάιο του 2014, όταν και μετονομάστηκε εκ νέου σε Dodge Viper.




Η Ferrari (προφέρεται: [ferˈrari], επίσημη ονομασία: Ferrari S.p.A.) είναι ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Στο παρελθόν ανήκε στον όμιλο της Fiat, αν και ήταν οικονομικά ανεξάρτητη, ενώ στις 3 Ιανουαρίου 2016 έγινε ανεξάρτητη. Η έδρα της είναι στο Μαρανέλλο κοντά στη Μόντενα, στην επαρχία Μόντενα της Ιταλίας. Η ιστορία της, τυπικά ξεκινάει με την ίδρυση της Auto Avio Costruzioni από τον Έντσο Φερράρι, η οποία κατασκεύασε το πρώτο της αυτοκίνητο το 1940. Ωστόσο, η ίδρυση της εταιρείας ως κατασκευάστρια αυτοκινήτων συνήθως αναγνωρίζεται το 1947, όταν κατασκευάστηκε το πρώτο αυτοκίνητο μάρκας Ferrari.

Η Ferrari είναι η πιο ισχυρή μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με την Brand Finance.[1] Το Μάιο του 2012, η Ferrari 250 GTO του 1962 έγινε το πιο ακριβό αυτοκίνητο στην ιστορία, καθώς πωλήθηκε σε μια ιδιωτική συναλλαγή με $38.100.000 στον αμερικανό μεγιστάνα των επικοινωνιών Craig McCaw.[2]

Το έτος 2019 η Ferrari πούλησε 10.131 αυτοκίνητα παγκοσμίως (σημειώνοντας αύξηση κατά 9,5% ως προς το 2018) και σπάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της το φράγμα των 10.000 πωλήσεων.[3]






Η Λαμποργκίνι (Ιταλ. Lamborghini) είναι ιταλική εταιρεία κατασκευής σπορ υπεραυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων (supercars) και γεωργικών ελκυστήρων (τρακτέρ).

Η έδρα της είναι στη Σαντ' Άγκατα Μπολονέζε (Sant'Agata Bolognese), κοντά στη Μόντενα, στην επαρχία Μόντενα της Ιταλίας. Ιδρύθηκε το 1963 από τον Φερούτσιο Λαμποργκίνι (Ferruccio Lamborghini). Τον Σεπτέμβριο του 1998, η Lamborghini εξαγοράστηκε από την Audi, με αποτέλεσμα να ενταχθεί στον Όμιλο Volkswagen, όπου ανήκει μέχρι σήμερα.


πηγη : https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1